ID: 2803
Teamleider Industriële Projecten
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Als Teamleider Industriële Projecten ben je verantwoordelijk voor een kwalitatieve, efficiënte en veilige bedrijfsvoering met als doel het ontwikkelen van jouw team en het verder uitbouwen van bestaande relaties. Je bent in staat om jouw team te coachen, te motiveren en aan te spreken. Het continue verbeteren van teamprestaties en diensten staat voor jou centraal.
Je taken en verantwoordelijkheden zijn:
• Vertalen van de commerciële targets naar operationele doelstellingen op het gebied van opdrachtgevers, medewerkers, (financiële) middelen en kwaliteit;
• Beoordelen of een lead past bij de bedrijfsstrategie en onderhandelen met als doel het verkrijgen van opdrachten;
• Bewaken van (financiële) resultaten van het team en het vinden van oplossingen voor afwijkingen;
• Maken van nacalculaties, uitwerken van verbeteringen en bevorderen van beslissingen in de organisatie;
• Benutten en creëren van kansen op het gebied van commercie, innovatie, effectiviteit en efficiëntie;
• Zorgen voor balans tussen productie en inzet van jouw medewerkers;
• Bewaken en evalueren van de klanttevredenheid;
• Signaleren van knelpunten binnen je team en positief beïnvloeden van arbeidsproductiviteit door het vinden van oplossingen;
• Coachen en motiveren van je medewerkers en bevorderen van teamspirit en werkplezier;
• Maken van heldere werkafspraken met je medewerkers en zorgen dat individuele prestaties mede gericht zijn op het teamresultaat;
• Faciliteren van jouw team in hun ontwikkeling.
Je taken en verantwoordelijkheden zijn:
• Vertalen van de commerciële targets naar operationele doelstellingen op het gebied van opdrachtgevers, medewerkers, (financiële) middelen en kwaliteit;
• Beoordelen of een lead past bij de bedrijfsstrategie en onderhandelen met als doel het verkrijgen van opdrachten;
• Bewaken van (financiële) resultaten van het team en het vinden van oplossingen voor afwijkingen;
• Maken van nacalculaties, uitwerken van verbeteringen en bevorderen van beslissingen in de organisatie;
• Benutten en creëren van kansen op het gebied van commercie, innovatie, effectiviteit en efficiëntie;
• Zorgen voor balans tussen productie en inzet van jouw medewerkers;
• Bewaken en evalueren van de klanttevredenheid;
• Signaleren van knelpunten binnen je team en positief beïnvloeden van arbeidsproductiviteit door het vinden van oplossingen;
• Coachen en motiveren van je medewerkers en bevorderen van teamspirit en werkplezier;
• Maken van heldere werkafspraken met je medewerkers en zorgen dat individuele prestaties mede gericht zijn op het teamresultaat;
• Faciliteren van jouw team in hun ontwikkeling.