ID: 8506
Desk Manager - NH Collection Barbizon Palace
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
NH Hotel Group is een internationale hotelketen met meer dan 400 hotels wereldwijd in 24 landen. We bieden je de mogelijkheid om je talenten te ontwikkelen in een dynamische en professionele omgeving. De collegiale sfeer zorgt voor de juiste energie, en perspectieven voor de toekomst.
NH Barbizon Palace
Gelegen in het centrum van Amsterdam, tegenover het Centraal Station, is dit hotel niet alleen geschikt voor zakelijke gasten maar ook voor toeristen. Dit vijfsterren hotel beschikt over 275 luxueuze kamers, die voorzien zijn van alle moderne faciliteiten. Daarnaast beschikt dit hotel over restaurant Vermeer, nog een restaurant en een café, en verder 7 conferentiezalen en sauna, fitness centrum en kapper.
Voor meer informatie over de NH Collection Hotels in Amsterdam
bezoek je de pagina:
Vacatures NH Collection Hotels Amsterdam
Functiebeschrijving
Wie zijn wij?
NH Collection Barbizon Palace is geheel gerenoveerd tot een Collection hotel, het upper-up scale segment van NH Hotel Group. Dit 5* hotel is heropend op 2 mei 2016. Het gebouw dateert uit de 17e eeuw en beschikt over 274 luxe hotelkamers, een bar, een restaurant en het fine dining Michelin ster Restaurant Vermeer. Gelegen naast NH Barbizon Palace bevindt zich de St Olofs Kapel, toegankelijk via het hotel of via buiten, dé unieke locatie voor events en feesten!
Wie ben jij?
Jij bent energiek, spontaan en je hebt enige jaren ervaring als receptionist(e). Ervaring als Desk Manager/Shiftleader bij de Front Office is een vereiste. Jij bent gastgericht, je ziet elke situatie als een uitdaging en je bent administratief zeer sterk. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal perfect, je haalt energie uit het aansturen van een team en je bent flexibel ingesteld qua werktijden.
Start je NH carrière nu!
Wat ga jij doen?
Als Desk Manager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van de shifts bij de Front Office. Je zorgt ervoor dat elke gast een unieke ervaring heeft, je stuurt het team aan en bent verantwoordelijk voor alle administratieve en financiële handelingen tijdens jouw dienst. Je draagt zorg voor een correcte kassa-afdracht en jij bent diegene die jouw team elke dag weer laat stralen! Daarnaast vervul je zelf ook alle Front Office werkzaamheden, zoals het in- en uitchecken van gasten, het beantwoorden van uiteenlopende vragen en het correct afhandelen van telefoontjes en e-mails.
Je begeleidt tevens nieuwe medewerkers en stagiaires en je onderhoudt de communicatie met andere afdelingen. Tenslotte streef jij altijd naar verbetering van onze producten en services; dit alles om ervoor te zorgen dat onze gasten steeds weer een unieke ervaring beleven in onze hotels!
Ben jij een echte multi-tasker, heb jij relevante werkervaring en zie je iedere situatie als een uitdaging? Dan ben jij de collega waar naar we op zoek zijn!
Wat bieden wij jou?
In deze functie ben je werkzaam voor NH Hotel Group; een professionele en internationale hotelketen. Wij begrijpen maar al te goed dat onze collega's het verschil maken en dit blijkt dan ook uit de uitstekende arbeidsvoorwaarden die wij bieden.
Uniek in de horeca: een eindejaar bonus voor iedere medewerker van minimaal 50% van een gemiddeld maandsalaris!Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in NH hotels wereldwijd én 30% korting op F&B!Nodig je vrienden en familie uit voor weekendjes weg met korting in NH hotels wereldwijd.Werk je op een feestdag; dan krijg je een extra vrije dag van ons terug!NH University: uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden.Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH-medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd!Wij geven om jouw gezondheid en bieden daarom o.a. korting op een collectieve zorgverzekering en op financiële diensten, een fietsplan en korting bij diverse sportscholen!Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wacht dan niet langer met solliciteren en stuur je CV en motivatiebrief naar info@nhhoteljobs.nl t.a.v. Christine van der Geest. Vergeet niet de functie waar je voorkeur naar uitgaat te vermelden in de onderwerp regel.
NH Barbizon Palace
Gelegen in het centrum van Amsterdam, tegenover het Centraal Station, is dit hotel niet alleen geschikt voor zakelijke gasten maar ook voor toeristen. Dit vijfsterren hotel beschikt over 275 luxueuze kamers, die voorzien zijn van alle moderne faciliteiten. Daarnaast beschikt dit hotel over restaurant Vermeer, nog een restaurant en een café, en verder 7 conferentiezalen en sauna, fitness centrum en kapper.
Voor meer informatie over de NH Collection Hotels in Amsterdam
bezoek je de pagina:
Vacatures NH Collection Hotels Amsterdam
Functiebeschrijving
Wie zijn wij?
NH Collection Barbizon Palace is geheel gerenoveerd tot een Collection hotel, het upper-up scale segment van NH Hotel Group. Dit 5* hotel is heropend op 2 mei 2016. Het gebouw dateert uit de 17e eeuw en beschikt over 274 luxe hotelkamers, een bar, een restaurant en het fine dining Michelin ster Restaurant Vermeer. Gelegen naast NH Barbizon Palace bevindt zich de St Olofs Kapel, toegankelijk via het hotel of via buiten, dé unieke locatie voor events en feesten!
Wie ben jij?
Jij bent energiek, spontaan en je hebt enige jaren ervaring als receptionist(e). Ervaring als Desk Manager/Shiftleader bij de Front Office is een vereiste. Jij bent gastgericht, je ziet elke situatie als een uitdaging en je bent administratief zeer sterk. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal perfect, je haalt energie uit het aansturen van een team en je bent flexibel ingesteld qua werktijden.
Start je NH carrière nu!
Wat ga jij doen?
Als Desk Manager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van de shifts bij de Front Office. Je zorgt ervoor dat elke gast een unieke ervaring heeft, je stuurt het team aan en bent verantwoordelijk voor alle administratieve en financiële handelingen tijdens jouw dienst. Je draagt zorg voor een correcte kassa-afdracht en jij bent diegene die jouw team elke dag weer laat stralen! Daarnaast vervul je zelf ook alle Front Office werkzaamheden, zoals het in- en uitchecken van gasten, het beantwoorden van uiteenlopende vragen en het correct afhandelen van telefoontjes en e-mails.
Je begeleidt tevens nieuwe medewerkers en stagiaires en je onderhoudt de communicatie met andere afdelingen. Tenslotte streef jij altijd naar verbetering van onze producten en services; dit alles om ervoor te zorgen dat onze gasten steeds weer een unieke ervaring beleven in onze hotels!
Ben jij een echte multi-tasker, heb jij relevante werkervaring en zie je iedere situatie als een uitdaging? Dan ben jij de collega waar naar we op zoek zijn!
Wat bieden wij jou?
In deze functie ben je werkzaam voor NH Hotel Group; een professionele en internationale hotelketen. Wij begrijpen maar al te goed dat onze collega's het verschil maken en dit blijkt dan ook uit de uitstekende arbeidsvoorwaarden die wij bieden.
Uniek in de horeca: een eindejaar bonus voor iedere medewerker van minimaal 50% van een gemiddeld maandsalaris!Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in NH hotels wereldwijd én 30% korting op F&B!Nodig je vrienden en familie uit voor weekendjes weg met korting in NH hotels wereldwijd.Werk je op een feestdag; dan krijg je een extra vrije dag van ons terug!NH University: uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden.Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH-medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd!Wij geven om jouw gezondheid en bieden daarom o.a. korting op een collectieve zorgverzekering en op financiële diensten, een fietsplan en korting bij diverse sportscholen!Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wacht dan niet langer met solliciteren en stuur je CV en motivatiebrief naar info@nhhoteljobs.nl t.a.v. Christine van der Geest. Vergeet niet de functie waar je voorkeur naar uitgaat te vermelden in de onderwerp regel.